O MNĚ

Ahoj,
jmenuji se Terka. K učení mě to táhlo už od mala, kdy jsem na základní škole jsem si hrála na paní učitelku. Vedla jsem si pečlivou agendu, měla jsem notýsek na známky, vytvářela jsem testy, které jsem následně vyplňovala, opravovala, známkovala a známky jsem zapisovala do notýsku, vymýšlela a sepisovala různé hry. V době, kdy jsem žákovskou knížku vyměnila za studijní průkaz jsem začala jezdit jako praktikantka na letní dětské tábory, které mi zůstaly do teď. Po maturitě jsem studijní průkaz zase vyměnila. Tentokrát za informační systém na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Vesele se mi zde zapisovaly známky z českého jazyka a občanské výchovy. Následovala další změna, jen na Filozofickou fakultu MU, kde jsem se tři roky úspěšně oddávala jazykové Popelce Balkánu - makedonštině, kterou jsem si střihla s pedagogikou. V současné době pokračuji v pedagogice a andragogice, tedy vzdělávání dospělých.
K výuce češtiny jsem se dostala v Makedonii, kde jsem půl roku žila a vedla kurzy češtiny pro cizince, následně jsem měla možnost učit češtinu ve středisku volného času. Můžu o sobě říct, že jsem pečlivá a trpělivá.
Když mám již všechny úkoly a přípravy hotovy, tak se věnuji psům, crossfitu, rodině a čtení před spaním.

Systém výuky
Své studenty učím v českém jazyce komunikovat a správně jej používat. Neučím výhradně podle určité metody, snažím se vybírat to nejlepší z každé. Sázím na individuální přístup ke každému studentovi, podporu jeho kreativnosti a nezávislosti. Dbám na to, aby si student stanovil reálný cíl, kterého se snažíme dosáhnout. Během výuky používám gamifikační prvky, které zvyšují motivaci studenta. Do výuky zapojuji různé materiály z všedního dne - jídelní lístky, letáky nebo návštěvu Zelného trhu a podporuji komunikaci v reálných situacích.